Tunelový komplex Blanka, jedna z nejdiskutabilnějších staveb v hlavním městě za posledních 20 let, se konečně otevřel. Metrostav, jeden z klíčových dodavatelů této unikátní stavby, připravil k jejímu otevření komunikační kampaň, která má připomenout, že Blanka je jednou z největších, nejmodernějších a nejbezpečnějších městských dopravních staveb na světě.
Kampaň – Blanka není tunel, kterou realizovala agentura Cream Prague, probíhá především ve venkovní reklamě a na internetu, ale má řadu dalších doprovodných materiálů. Těžištěm celého sdělení je webová stránka blankanenitunel.cz
V mediálním pokřiku nad smysluplností celé kampaně naprosto zanikl jeden podstatný detail. A sice fakt, že součástí celé kampaně je i logo tunelu Blanka, které je velice povedené: originální, čisté, působí profesionálním a přitom ne chladným dojmem, a současně harmonicky navazuje na vizuální styl značky Metrostav.
Zdroj: Cream Prague
„Nechtěli jsme nikoho samoúčelně oslňovat nějakým radikálním rebelským designem,“ vysvětluje Michael Červenka, designér celého projektu. „Jedná se o reputační kampaň stavební firmy, která je právem hrdá na svoji moderní stavbu. Proto jsme hledali minimalistický grafický styl, který skloubí šokující headline s tonalitou dodaných fotografií a výtvarným jazykem značky Metrostav.“
Zdroj: Cream Prague
„Myslím, že Michal to vystihl úplně přesně,“ říká David Brada, majitel agentury Cream Prague. „Že Blanka JE tunel, ví v Praze i malé děti. Proto jsme chtěli provokativním titulkem získat pozornost a to se vážně povedlo. Zbytek komunikace pak byl pochopitelně neutrální, protože sděloval buď odborné, nebo politicky už dávno vyhrocené informace.“
Zdroj: Cream Prague
A jak se líbí vizuální styl tunelu Blanka vám?