V roce 1994 bylo celé Česko zasaženo hitem kapely Argema – slova písně „ten kdo znal Jarošov, znal pivovar“ oběhla celou republiku. S příchodem nového milénia pak pivovar, jehož kořeny sahaly do 17. století, oficiálně ukončil výrobu a po čase zkrachoval.
„Tři sta let stál, stát bude dál“ — to byl úryvek písně, který se však ukázal být prorockým. V závěru minulého roku totiž do pivovaru vstoupil pražský investor, jehož cílem je lokální produkce kvalitního piva. Investor vypsal výběrové řízení na novou vizuální identitu. V tom zvítězila agentura Little Greta.
Příroda, lidová architektura a tradice
„Do vizuálu se otiskly motivy inspirované přírodou, lidovou architekturou a tradicemi, které jsou na Slovácku stále živé. Jsem Polák, a proto pro mě bylo mimořádně zajímavé tyto striktně lokální prvky vstřebat a pracovat s nimi,“ usmívá se Pawel Ratajczyk, art director, který na identitě pracoval spolu s Mateuszem Slowakiewiczem. Ten doplňuje: „Pro mě byl zásadním motivem kohout, který se v nové identitě objevuje často. Ten v Česku i v Polsku symbolizuje to, čím pivovar nyní prochází — znovuzrození.“
Ukázky aplikace vizuální identity
Zdroj: littlegreta.co.uk