Ilustrátor na volné noze s více než 20ti lety zkušeností v nejrůznějších oborech.Pracoval na mnoha různých projektech od ilustrací přes animaci, koncept arty, televizní design, korporátní design, art direkci a mnoho dalšího. Jeho současný vesmír je plně okupován kreslením pohádek. Přestože jeho ilustrační kořeny jsou hodně digitální v současné době se v jeho ilustracích zintenzivňuje práce s analogovými médii, zejména pak inkoust a akvarel.
Spoluzakládal multimediální studio Loom on the Moon, byl součástí videoprojekční skupiny Mimo-TV.
Mezi jeho klienty patří například Česká Televize, TV NOVA, MTV, HBO, Boogiefilms, Bistrofilms, Jakubisko film, Bontonfilm, Ogilvy&Mather, Český Olympijský výbor, EuroRSCG, Leo Burnett, Mark BBDO, Kaspen, Coca Cola, Kofola, Vodafone, Invia, Albatros, OMA, Budvar, Caterpillar, Nestle, a mnoho dalších.
V dobách kdy ještě nepotřeboval věnovat veškerý čas kreslení si našel čas i na muziku a je skladatelem elektronického projektu Mythematica.
Překlep a Škraloup
Dlouholetý sen se stal skutečností a tento rok jsem kreslil velkou knížku pro děti. Překlep a Škraloup je knížka s epickým příběhem o tom proč věci stárnou a kdo za to může. Napsali Tomáš Končinský a Barbora Klárová, typograficky zalomil Petr Štěpán. V říjnu 2016 vydal Albatros.
Česká Televize
Za posledních několik let jsem hodně spolupracoval s Českou Televizí. Společně s Martinem Hejlem jsme začali redesignem stanic ČT1, ČT2 a ČT24. V těsném závěsu se zakázkou, která mi hodně umožnila uvědomit si, co mě jako ilustrátora baví dělat nejvíce, vývojem grafiky pro nově vznikající dětskou stanici ČT :D. Znělky získaly řadu mezinárodních ocenění televizní grafiky. Nejraději mám duhové ovce co každý den uzavírají vysílání a z té původní sady identů výlet do Rousseauovské džungle.
V roce 2015 jsme stvořili postavu Černobíla a následně jeho pořad Černobílo, který dosáhl l 44 dvouminutových animovaných dílů. Zatím mojí poslední spoluprací s touto institucí bylo vytváření výtvarna komediálního seriálu KOSMO.
Ilustrace
Na závěr ukázky ilustrací, které mě v současnosti baví vytvářet. Komplexní scény plné detailů mě bavily už jako malé dítě a teď mám tu možnost, že je umím i vyrobit. Jsou časově poměrně dost náročné, protože jsou to na konci desítky a někdy až stovky drobných situací a malých obrázků, které by fungovaly i samostatně, ale práce na nich je vždycky hodně zábavná.
Zdroj a foto: Daniel Špaček