-
Hodnoceni redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)No Season je nový „pop-kulturní” brand na jehož vzniku se podílí známý český módní návrhář Jan Černý a startup studio Point FM. O vizuální identitu se postaral Tom Garcy, který spolu se svým studiem U+Design navrhl veškeré grafické a vizuální materiály.
„Vytvořili jsme jednoduchou typografickou značku, která jde různě prostorově deformovat, jelikož bude mít do budoucna více oblastí využití. Hlavním znakem je pak písmeno S, které bude sloužit jako vodoznak, křivka, která se zmítá ze strany na stranu. Brand je výrazný a rozpoznatelný, současně je ale sekundární, plánované “produkty” budou mluvit samy za sebe a brand by je neměl zastínit, jen doplňovat,“ doplnil autor Tom Garcy.
Point FM je startup studio, které investuje do internetových projektů napříč obory. Základní stavební kameny Point FM jsou digitální agentury, které tvoří platformu pro ostatní projekty jako například pojišťovací startup iPov nebo značku No Season.
Další práce U+Design:
Vzniklo kreativní studio Point FM, o logo a vizuální styl se postaral Tom Garcy
Zdroj a foto: pointfm.co