Česká olympijská a.s., oficiální marketingová agentura Českého olympijského výboru, se rozhodla podpořit přímou účast českých fanoušků na XXX. letních olympijských hrách a připravila unikátní projekt s názvem ŽIJEME LONDÝNEM. Cílem projektu je přiblížit české veřejnosti historii i současnost olympismu, jeho myšlenky a hodnoty.
Komunikační kampaň, která bude probíhat od května až do zahájení olympijských her v červenci 2012, zahrnuje řadu kulturně-vzdělávacích akcí, jako je putovní výstava olympijské historie po českých krajích nebo multimediální expozice České republiky přímo v dějišti olympijských her.
O vizuální podobu ŽIJEME LONDÝNEM se postaralo pražské studio Dynamo design. Osobitá značka vznikla spojením tří dobře známých symbolů – olympijských kruhů, značky londýnského metra a české vlajky. „Použitá symbolika je všeobecně známá. Proto bylo třeba ji citlivě uchopit, aby mohla vzniknout nová a svébytná značka s jasným odkazem na smysl celé kampaně,“ říká autor vizuálního stylu ŽIJEME LONDÝNEM Libor Jelínek.
Grafické návrhy vizuálního stylu zahrnují rozmanité množství aplikací, mezi nimiž nechybí historický double decker, který se stane multimediálním centrem připravované roadshow po českých městech. Součástí grafického manuálu ŽIJEME LONDÝNEM jsou kromě klasických předmětů i originální boty, fotbalový míč nebo hodinky.
Ukázky vizuálního stylu
Zdroj a foto:
Dynamo design
Design portal
https://www.designportal.cz/loga-corporate_design/zijeme-londynem-dynamo-design.html
12.05.11