Po minulém díle, kde jsme představili web Pilsner Urquell pokračujeme v „pivním tónu“ i dále a to s webem pro soutěž pivovaru Starobrno – Starobrněnské žně. Spíše než web se jedná o mikrostránky, které nesou pouze informace o soutěži. Grafické zpracování stránek je však bezesporu nadprůměrné a proto si zaslouží zařazení do našeho seriálu. Autorem stránek je Grey digital a Positive Zero. Hlasujte jak se vám web líbí a pokud by jste měli tip na další zajímavý web, který se vymyká zažitým standardům, co se grafického zpracování či kreativity týče, napište nám.
Starobrněnské žně
Adresa:
http://www.starobrno.cz/cs-CZ/soutez.html
Popis:
Velká letní soutěž o 80 000 zajímavých cen včetně nového Volkswagen
California. K létu samozřejmě patří pivo a grilování, takže každý má šanci
vyhrát speciální Sud&Gril párty, kdy Starobrno doveze 50 l sud piva, 5 kg
masa, dřevěné uhlí, chlazení a kelímky na místo určení a párty může začít.
Zapůjčení stolu a slunečníku je samozřejmostí.
Soutěž probíhá ve všech hospodách, kde se čepuje Starobrno. Uživatel si
může vybrat hospodu, kam chce doručit svoji výhru, a také si zjistit,
kolik cen zbývá do konce soutěže. Informace o zbývajícím počtu cen je
online – systém je v reálném čase provázán na SMS bránu, kam uživatelé
posílají soutěžní SMS.
Tvůrčí tým:
Agentura: GREY digital
Digital director: Olda Dostál
Project manager: Tomáš Votruba, Zdeněk Hornych
Design: PositiveZero
Creative director: Tomáš Silný
Head developer: Vojtěch Kijenský
Datum spuštění:
Srpen 2009
Klient:
Starobrno a.s.
Zajímavost:
Při testovacím provozu nebylo vypito žádné pivo :)
A jak se web líbí Vám? Pokud máte tip na zajimavý web do této rubriky či byste chtěli představit ten váš napište nám anebo vložte komentář do diskuze pod článkem
Martin Kalda
https://www.designportal.cz/webdesign/starobrnenske-zne.html
02.09.09