Taky jste si všimli těchto citylightů a taky jste řešili jejich obsah? Tak to jste na tom stejně. Vám co jejich sdělení bylo jasné, ani nečtěte dál.
Jednoduché, barevně nenáročné řešení s myšlenkami na které marně hledáte odpověď. Po pár vteřinách hledání a pátrání, ale zájem vlastně zcela mizí. Jsou jiné důležitější otázky k řešení než zobrazené „Proč nejsou holky, které neříkají – musíme si promluvit.“ či „Proč se mejdany nedělají bez ranních kocovin.“ Možnou „odpovědí“ je malé „O“ s headlinem „Život jak má být“ v dolním rohu, se kterou se vlastně nemůžete spokojit.
A co to tedy je? je to začátek kampaně, teaser Coca-Coly propagující nový produkt ZERO. Teaser uzavírá pak „vysvětlující“ billboard s odpovědí. Ovšem když dáme tato dvě média vedle sebe vidíme jasně propastný rozdíl ve kvalitě. Myslím, že je velmi těžké pochopit, že patří k sobě. A nebo že by to byl záměr? Tomu se snad ani nedá věřit. Patrně u nás v Čechách vzniklo „něco“ navíc co na místo prospěchu přineslo pravý opak. Škoda.
Pozn.: v zahraničí se setkáme pouze s vizuálem billboardu, který ctí design Coca-Cola. A já, aniž bych viděla jakoukoli reklamu na ni, si ji koupila … hm a není vůbec špatná :-))
Lucie Schwarz
https://www.designportal.cz/reklamy-kampane/coca-zero-teaser-kampan.html
21.02.08