Reklamní spot Sony Bravia odehrávající se v americkém San Francisku natočený společností Fallon před 5-ti lety není třeba představovat. Možná ho máte stále máte rádi stejně jako já. Nyní Sony využívá „nápadu“ a představila spot na stejném principu odehrávající se v anglickém Wimbledonu. Tentokrát se nejedná o pestrobarevné „hopíky“, ale o typicky zelenožluté tenisové míčky.
Recyklace vlastního nápadu? Proč ne?
Reklama tak nenásilně propaguje 3D vysílání finále Wimbledonu. Finále mužů i žen v HD kvalitě se bude vysílat v kinech s podporou 3D technologie a BBC pak bude přenos vysílat pro diváky s 3D televizorem. Reklamní spot Sony Wimbledon natočila společnost Crayon.
Dle mého reklama opět velmi zdařilá. Ovšem mnohé diskuse odsuzují fakt, že se jedná o vykradení nápadu a spot na Wimbledon je tak nudný – bez nápadu. Já si to naopak nemyslím – jednou je to nápad Sony a tenisové míčky vybízí k tumuto využití.
Co si myslíte vy?
San Francisko
Wimbledon
A parodie v podání Nissanu
Zdroj a foto:
Youtube
Lucie Schwarz
https://www.designportal.cz/reklamy-kampane/sony-bravia-wimbledon-reklama.html
23.06.11