-
Hodnoceni redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Štefánikova hvězdárna, Hvězdárna Ďáblice a Planetárium Praha – tři subjekty, které se nově stávají součástí jediné platformy jménem Planetum. Za novou identitou Planetum stojí Dialogue Consultancy, na grafice se podíleli Kitchen Branding a creative director Matija Vujovic.
Zveřejnil(a) Planetum – Štefánikova hvězdárna dne Čtvrtek 1. listopadu 2018
„Při tvorbě nové podoby vizuálů jsme se drželi čistých linií a co nejjednoduššího grafického stylu. Spojitost s vesmírem jasně naznačuje nejen název Planetum, ale i logo. Jeho hlavním symbolem je prstenec v písmenu e, který je typický hned pro několik planet,“ říká marketing manažerka platformy Planetum Dominika Šimoňaková.
Cílem je celková modernizace a touha přiblížit se dospělým i dětem, zvýšit vnímání hvězdáren i planetária jako moderních zábavně vzdělávacích institucí, které mají co nabídnout nejen školám, ale stanou se i oblíbeným cílem rodinných výletů. Planetum nabízí chytrou vesmírnou zábavu – sledování planet, hvězd, Slunce, Měsíce a vesmírných objektů, návštěvu výstav, komentovaných prohlídek a filmů, interakci s vesmírem prostřednictvím nejrůznějších trenažerů a simulátorů, na kterých se návštěvníci mohou plně vžít do kůže astronauta či astronoma.
„Jméno Planetum je chytlavé a nezapomenutelné, takže v kombinaci s výraznou typografií tvoří silnou značku. Snažili jsme se přijít s řešením, které je krátké, moderní a zároveň jsme chtěli vysvětlit brand DNA — aby všem hned bylo jasné, o co se jedná — planetárium, něco vesmírného. Pro posílení vizuální komunikace používáme minimalistický prvek, symbol (pictorial mark), který je implementován do logotypu (wordmark),“ doplňuje creative director Kitchen Branding Matija Vujovic.
Sjednocením Štefánikovy hvězdárny, Hvězdárny Ďáblice a Planetária Praha vznikla v České republice platforma s nejširším portfoliem služeb spojených s vesmírem, kulturou a zábavou.
Zdroj a foto: planetum.cz, kitchenprague.com