Právě probíhající česká kampaň Vodafone tažená smečkou falešných sobů má nejen úspěch u nás, ale pochvalu si zasloužila i u celosvětového vedení společnosti Vodafone.
„Skupina Vodafone hodnotí naši kampaň jako velmi vydařenou. Falešní sobi dokonce budou sloužit jako případová studie pro všechny pobočky Vodafonu. Bude se na nich ukazovat, jak se dá využít domácího talentu v reklamách,“ říká Grahame Maher, šéf českého Vodafonu.
Kamaň je dle mého názoru velmi dobrá. Ať už jeto tak klasická či „guerilla“ kampaň, která se u nás jen pomalounku začíná probouzet. Pravdou je, že z části kvantita přece jen vítězí nad kvalitou neb budget na media musí být obrovský. Zároveň oceňuji, že Vodafone opět rozčeřil stojaté vody reklamy, komunikace a hlavně rozčeřil to vánoční běsnění, které se nás snaží pohltit, či už dokonce pohltilo.
pozn.au.
Mily Ježišku…čivavu NE!
Lucie Schwarz
https://www.designportal.cz/nazory-komentare/vodafone-civava-dobyla-svet.html
03.01.07