Papa’s Coffee je nový brand na českém trhu kávových nápojů. Byl vytvořen z černé kávy se zvýšenou koncentrací kofeinu pro větší povzbuzující efekt. Cílovou skupinou jsou lidé s aktivním životním stylem, kteří nemají zájem o energetické nápoje. Zadáním pro Alexandra Motha, který působí pod značkou Amoth, bylo vytvořit vizuální styl brandu s přátelským názvem a etiketou, která bude dobře vypadat jak na polici prémiového obchodu, tak na regálu na benzínce. Podívejte se, jak probíhaly práce na zakázce od úvodních pracovních návrhů až finální produkt.
„Papa je klidný a spolehlivý pán, kamarád pro každého, kdo ho potřebuje.“
V rámci designu obalu Amoth pracuje i s různými variantami oblečení hlavního hrdiny — v závislosti na chuti nápoje:
„Název Papa’s coffee symbolizuje výrobce kávy jako staršího úspěšného pána s velkou životní zkušeností a jiskrou v oku. Postava měla být nakreslena tak, aby si v ní každý našel svoje — hipster v letech se zdravým tělem co v očích má drive. Zároveň je postava vhodná jako dobrý komunikační prvek ve vztahu se zákazníkem i v reklamách. Emoce, které by měl Papa vzbuzovat jsou takové, že je to někdo, na koho se můžete spolehnout, když jste unavení. Postará se o to, abyste neusnuli za volantem a dá vám energii do nového dne. Každý, kdo bere láhev do ruky, začíná dialog s Papou.”
Od skici až po finální produkt
Alexandr Moth je freelance art director a graficky designer. Pochází s Běloruska, ale žije i pracuje v Praze. Za sebou má bakalářské studium ilustrace a nedokončené magisterské studium grafického designu na ZČU v Plzni. Mezi jeho klienty patří Heineken, Coca Cola, Žufánek a další. Při studiu pobýval rok v Aténách, kde se začal věnovat interiérovým malbám a ilustracím. Věnuje se grafickému a obalovému designu.
Zdroj a foto: Alexandr Moth