-
Hodnocení redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Internetový nástroj pro týmovou komunikaci Slack změnil logo. Pootočený hashtag vystřídala propracovanější vizuální identita, na které pracoval interní tým ve spolupráci se studiem Pentagram, konkrétně jeho pobočkou v New Yorku. Sám Slack změnu velmi hezky zdůvodňuje na svém webu — mít v logu 11 barev, které na kterémkoli jiném než bílém podkladu nevypadá dobře, to už může být pádný důvod pro změnu. Posuďte sami, jak se to Pentagramu podařilo.
„Nový vizuální styl mění hastag v logu Slacku tak, aby fungoval v různých velikostech a kontextech.“ Michael Bierut, Pentagram
Původní logo
Nové logo
Explikace
„Jedná se o první významnější změnu loga značky Slack od jeho založení v roce 2013. Hashtag byl od začátku ústředním motivem a je také prvkem, který najdete na začátku názvu kanálů v programu Slack. Rozhodli jsme se tedy ho zachovat, ale upravili jsme ho tak, abychom eliminovali stávající problémy.
Nový hashtag navazuje na původní a skládá se ze dvou základních geometrických tvarů. Ty lze extrahovat a používat jako samostatné grafické prvky. Upravená barevná paleta obsahuje nyní pouze čtyři primární barvy, oproti předcházejícím jedenácti. Barvy byly vybrány tak, aby vypadaly dobře na obrazovce a zachovali jsme také výraznou fialovou barvu, která Slack odlišuje, pokud jej máte na ploše mezi ostatními okny.“
Michael Bierut, Pentagram. Více na webu Pentagramu.
Vývoj konceptu
Ukázky vizuálního stylu
Další práce Pentagramu
Zdroj a foto: pentagram.com, slackhq.com/