Hodnocení čtenářů
( hlasů)Český hokej si připomíná 110 let existence a při této příležitosti představil nové logo. Změna loga se sebou nese i změnu názvu — označení Český hokej jde v duchu moderního trendu u nás i ve světě. Autorem loga a vizuálního stylu je společnost Go4Gold ve spolupráci s Tomášem Vachudou. V rámci nové vizuální identity Českého hokeje vznikl komplexní systém log reprezentací a projektů, aby všechny entity byly vizuálně zahrnuty pod jednu střechu.
ČSLH za účelem nového loga oslovil dva subjekty, se kterými dlouhodobě spolupracuje. Vedení nakonec vybralo nabídku společnosti Go4Gold. Svaz zároveň do týmu přizval jako konzultanta zkušeného designéra Alana Zárubu z pražského UMPRUM, který byl jakýmsi mentorem celého procesu.
„Dosavadní situace, kdy jsme nakládali s půjčeným státním symbolem, už byla neudržitelná, protože na nás neustále parazitovaly různé subjekty. Uzrál čas identitu po vzoru ostatních hokejových federací zrevidovat a dát do moderního hávu.” Tomáš Král, prezident Českého hokeje
Původní logo
Nové logo
Explikace
Go4Gold a Tomáš Vachuda:
„Český hokej bude reprezentovat zcela nová značka, jejíž hlavním symbolem je lev modifikovaný dle moderních trendů v oblasti designu. Logo v sobě skrývá několik hokejových prvků, které na první pohled nemusí být zcela evidentní. V tlamě lva je puk, který je se lvem pevně spojen stejně jako hokej s moderní historií naší země, šest cípů lví hřívy odkazuje na šest hráčů, které má každý tým na ledě. Celé logo je laděno do dynamické pozice, která má symbolizovat hokej jako rychlou a tvrdou hru. Oko lva připomíná tvar ostrova Štvanice, kde se zrodil první československý titul mistrů světa v roce 1947.
V rámci nové vizuální identity Českého hokeje vznikl komplexní systém log reprezentací a projektů, aby všechny entity byly vizuálně zahrnuty pod jednu střechu.“
Více na www.jakolev.cz
Alan Záruba logo komentoval v rozhovoru na DVTV.
Vývoj konceptu
Ukázky vizuálního stylu
Zdroj a foto: jakolev.cz, linkedin.com, go4gold.cz