-
Hodnocení redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Rada pro výzkum, vývoj a inovace schválila dokument Inovační strategie ČR 2019-2030, jehož cílem je být mezi nejinovativnějšími zeměmi Evropy. Součástí dokumentu je i nové logo Czech Republic: The Country For The Future. Logo má devět dalších variant pro jednotlivá odvětví. Autorem loga i ilustrací je Pavel Fuksa.
Česká republika či Czech Republic má již několik log a těžko říct, které z nich toto nové logo nahrazuje. Předpokládáme, že žádné a jedná se o novou značku, která si bude žít vlastním životem, nezávisle na všech dalších vizuálních identitách České republiky.
„Představujeme novou značku, kterou odteď uvidíte všude. Snad se vám bude líbit tak, jako se líbí nám.“ Andrej Babiš
Logo
Značka Czech Republic The Country For The Future se skládá z hlavního loga, pod kterým stojí 9 pilířů, každý s vlastním ikonickým vyjádřením, vycházejícím ze základního loga.
Další loga pracují s prostorem pátého hrotu hvězdy, který vyplňují ikonickým ztvárněním tématu – hledáním “hvězd” v tématu Excellence, stylizovaným raketovým startem v tématu Start-upu, ikonou patentu u Patentů nebo datovým propojením dvou subjektů u tématu Digitalizace.
Písmo
Základním písmem značky je Dunbar Text v řezech Bold a Regular.
Pro krátká sdělení, nadpisy nebo ke zvýraznění používáme font Proto Grotesk Bold
Explikace
Autorem loga a ilustrací je Pavel Fuksa. Explikaci přebíráme z grafického manuálu.
„Symbol loga odkazuje k hvězdě jakožto označení nejvyšší kvality, její ztvárnění pak k vyjádření záblesku nápadu, inspirace nebo inovace. České národní barvy jsou umístěny tak, aby evokovaly modrý klín i červený a bílý pruh. Zlatá pak v pátém hrotu doplňuje tvar, přináší hodnotu, pro- speritu, nadšení, vědomost a odvahu..“
Varianty loga
Ukázky vizuálního stylu
Zdroj a foto: twitter.com, vyzkum.cz