-
Hodnocení redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)O tom, že nikdy není pozdě začít plnit si své sny, by mohl vyprávět Robert Urbánek. Ten stojí za zrodem Little Urban Distillery – první brněnské rukodělné destilérky zaměřené na Gin. Ve spolupráci s Rency pak vznikl kompletní vizuál, jehož cílem bylo originálním způsobem odprezentovat lokální českou destilérku. Za návrhem značky, vizuálu a autorskými ilustracemi stojí tým v čele s Radkem Holíkem (artdirekce, koncept), Terezou Bartošovou (návrh logotypu, autorské ilustrace) a Jendou Pospíšilem (web).
„Jsme rádi, že jsme mohli vytvořit unikátní vizuální identitu produktu, na kterém pracuje jeho zakladatel s takovou láskou a péčí. Dle zpětné vazby klienta a jeho odběratelů se práce podařila a značka si postupně podmaňuje stále širší spektrum milovníků kvalitního českého ginu.“ Radek Holík
Logo
Explikace
„Název vychází jednak z činnosti destilérky působící v Brně a druhak jde o vtipný dvojsmysl příjmení zadavatele (Urbánek anglicky = Little Urban). Tvar znaku se inspiruje tvaroslovím části historického destilačního přístroje. Odkazuje na tradiční způsob přípravy ginu v moderním pojetí. Kompozice jednotlivých částí není symetrická. Komponenty jsou vyrovnány vůči sobě opticky na střed. Samotnou základní verzi logotypu pak tvoří název destilérky, znak a slogan. Kruhovou kompozici pak doplňují drobné grafické prvky. Texty jsou vždy psány verzálkami.
Jakmile byl název přijatý a logo hotové, bylo na čase se zabývat autorskými ilustracemi, které budou hojně využívány jak v online, tak i v offline podobě. Little Urban Distillery pochází z Brna a tak drobné odkazy na něj můžete najít v detailech autorských ilustrací, které slouží jako základ pro celou řadu etiket i celý vizuální styl (etikety lahví, design tašek, samolepek, dárkové poukazy, vizitky a sociálních sítě).“
Vývoj konceptu
Ukázky vizuálního stylu
Zdroj a foto: rency.cz a archiv Little Urban Destillery