-
Hodnocení redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Brněnská agentura PeckaDesign, která se specializuje na tvorbu e-commerce projektů, po 17 letech změnila logo. Za redesignem stojí studio Artishock, se kterým PeckaDesign spolupracovali už na logu své sesterské firmy DesignVille.
„Samotný grafický symbol v logu je prolnutí písmen P a D, což je samozřejmě zkratka našeho jména „PeckaDesign“. Čtvereček, který po prolnutí písmen zůstal, připomíná pixel, kterým opět zdůrazňujeme naši digitální DNA.“ Michal Horák
Původní logo
Nové logo
Explikace
„Namísto faceliftu jsme se nakonec rozhodli pro kompletní „restart“ identity. Nová identita je minimalistická, postavená na výrazné typografii písma Attribute Text od typografa Erika Spiekermanna. Toto neproporcionální písmo bylo vybráno záměrně, aby připomínalo font zdrojového kódu používaného při vývoji aplikací. To je totiž to, čemu se v současnosti nejvíce věnujeme a co nás nejvíce charakterizuje.
Barevně celá identita stojí na výrazné červené barvě v kombinaci s bílou, šedou nebo antracitovou.“
Ukázky vizuálního stylu
Další ukázky najdete na blogu PeckaDesign.
Další práce studia Artishock
Zdroj a foto: peckadesign.cz, linkedin.com