-
Hodnocení redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Česká módní značka Pietro Filipi mění logo a vizuální styl. Základem nadále zůstává černobílá varianta graficky zpracovaného názvu, ale novinkou je grafický symbol kombinující úvodní písmena názvu, tedy PF. Autorem nového vizuálního stylu je tým Studia Najbrt, který kromě loga navrhl i autorské písmo Pietro.
Oproti původnímu logu je to nové více kompaktní. Nová zkrácená forma názvu je vhodná pro umístění na samotných výrobcích či visačkách. Navíc je vhodný pro práci ve formě opakujícího se vzoru, který lze použít na balícím papíru, tiskovinách, taškách nebo přímo na látkách.
„Stejně jako většina světových značek, které v posledních letech inovovaly svoji vizuální podobu, i Pietro Filipi “zeštíhlelo”.“ Iva Macháčková, Pietro Filipi
Původní logo
Nové logo
Explikace
„Pro sjednocení a uspořádání vizuální identity, které by odráželo nové ambice a rozšíření záběru značky Pietro Filipi jsme vytvořili kompaktní současné logo s originálním symbolem. Elegantní spojení písmen P a F poskytuje vedle nezaměnitelnosti mnoho možností pro tvorbu vzorů nejen v propagaci značky a v architektuře prodejen, ale také přímo na látkách a doplňcích.
Logo doprovází unikátní grotesk Pietro navržený tak, aby podobně jako logo samotné poskytoval patřičnou flexibilitu použití v tisku i v digitálním prostředí.“
Pietro Filipi k distribuci všech komponent nového vizuálního stylu používá cloudovou službu BrandCloud. Kompletní manuál značky je tak neustále k dispozici všem zúčastněným v aktuální verzi. Jak BrandCloud funguje, se můžete podívat v demo verzi.
Ukázky vizuálního stylu
Písmo Pietro
Další práce Studia Najbrt
Zdroj a foto: firma