Článek

Soutěž Billborec tentokrát na téma „svoboda“

BillborecSoutěž Billborec tentokrát na téma „svoboda“

Do 14. února máte možnost přihlásit své práce do pátého ročníku kreativní soutěže Billborec. Cílem soutěže je povzbudit kreativce k vytvoření originálního a efektivního vizuálu pro billboard. Každý rok je vyhlašováno téma, aby všichni zúčastnění měli stejné podmínky a aby se daly práce objektivně vyhodnotit. Letos, kdy slavíme 20 let od pádu totality je vyhlášeno téma SVOBODA.

Kreativci maji jedinečnou příležitost nechat posoudit svou práci a nápady skutečnými špičkami ve světě reklamy prostřednictvím pečlivě vybrané poroty v čele s kreativním ředitelem Euro RSCG Prague a předsedou ADC, panem Edou Kaubou. Hlavní cenou soutěže je měsíční kampaň na billboardových plochách společnosti outdoor akzent. Dále jsou pro vítěze připraveny i věcné ceny

-

Porota bude hodnotit následující kriteria:

– originalita
– kreativní využití standardního formátu
– naplnění briefu

Ukázka vítězných prací loňského ročníku

1. místo

Roman Čihálik (agentura KASPEN), Petr Čech (agentura Leagas Delaney) – Schody

-

2. místo

Lucie Vošmiková – Železná opona

-

3. místo
Zdeněk Buchtela a Andrej Guriev (agentura Young a Rubican) – 3,2,1…

-

Veškeré další informace o soutěži najdete na webových stránkách: www.billborec.cz

 

Martin Kalda

https://www.designportal.cz/souteze-tendry/soutez-billborec-svoboda-2010.html

25.01.10