Do 14. února máte možnost přihlásit své práce do pátého ročníku kreativní soutěže Billborec. Cílem soutěže je povzbudit kreativce k vytvoření originálního a efektivního vizuálu pro billboard. Každý rok je vyhlašováno téma, aby všichni zúčastnění měli stejné podmínky a aby se daly práce objektivně vyhodnotit. Letos, kdy slavíme 20 let od pádu totality je vyhlášeno téma SVOBODA.
Kreativci maji jedinečnou příležitost nechat posoudit svou práci a nápady skutečnými špičkami ve světě reklamy prostřednictvím pečlivě vybrané poroty v čele s kreativním ředitelem Euro RSCG Prague a předsedou ADC, panem Edou Kaubou. Hlavní cenou soutěže je měsíční kampaň na billboardových plochách společnosti outdoor akzent. Dále jsou pro vítěze připraveny i věcné ceny
Porota bude hodnotit následující kriteria:
– originalita
– kreativní využití standardního formátu
– naplnění briefu
Ukázka vítězných prací loňského ročníku
1. místo
Roman Čihálik (agentura KASPEN), Petr Čech (agentura Leagas Delaney) – Schody
2. místo
Lucie Vošmiková – Železná opona
3. místo
Zdeněk Buchtela a Andrej Guriev (agentura Young a Rubican) – 3,2,1…
Veškeré další informace o soutěži najdete na webových stránkách: www.billborec.cz
Martin Kalda
https://www.designportal.cz/souteze-tendry/soutez-billborec-svoboda-2010.html
25.01.10