Češi „národ pivařů“ poprvé vybírali nejlepší pivní reklamu. Vítězem soutěže „Tuplák 2006“ se stal spot Plzeňského Prazdroje- Bedřich Smetana. Na druhém místě skončila reklama Budějovického Budvaru s Bobem a Davem. Ti jen těsně porazili pivní výcvikový tábor Staropramenu.
Vítězný spot je jednou z mála českých pivních reklam oceněných i v zahraničí. Spot z dílny reklamní agentury Leo Burnett nedávno získal stříbro na francouzské soutěži Epica Awards 2006. V nadchazejícím roce by měl vzniknout další ze spotů této historizující reklamní série.
1. Pilsner Urquell Smetana
2. Budvar Bob a Dave
3. Staropramen práce
V kategorii tištěná reklama dopadlo hlasování takto:
1. Bernard Otvírák oběšenec
2. Holba Povoz
3. Holba Vozka
Kompletní výsledky i s ukázkami naleznete na stránkách soutěže Tuplák 2006„
Soutěž organizoval Art Directors Club ve spolupráci se serverem Svetpiva.cz.
Lucie Schwarz
https://www.designportal.cz/souteze-tendry/vitezove-souteze-tuplak.html
03.01.07