-
Hodnocení redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Platforma pro řízení a sdílení grafických manuálů a firemních dat — BrandCloud po pěti letech mění logotyp a vizuální styl. Dosavadní plechovku, kterou navrhlo Studio Najbrt, nahrazuje výrazný princip označování modrým kruhem s textací, jejíž autorem je studio Vkontextu. Tento grafický koncept symbolizuje čistotu a jednoduchost, zároveň ideově vychází z prvku, který je v aplikaci BrandCloud použit k označení obsahu ke stažení.
„Po pěti letech jsme cítili, že je čas se v oblasti brandu posunout stejně tak, jako se za ty roky posunula aplikace samotná. Naše volba padla na partnerské studio Vkontextu a byla to opravdu dobrá volba. Ondřej Vala vystihl v návrhu jednoduchost a intuitivnost aplikace spolu s vizuální čistotou a jemnou barevností, která navazuje a rozšiřuje současnou vizuální podobu. Navíc ji systémově ukotvuje kruhem. Středobodem, který organicky propojuje všechny elementy dohromady a vytváří tak funkční celek.“ Alice Brádková, BrandCloud
BrandCloud nahrazuje cloudová úložiště a různé úschovny. Kromě uložení všech prvků vizuálního stylu zvládá i interní objednávky, schvalování a také zpětnou vazbu. Jeho služeb využívá namátkou hlavní město Praha, České dráhy, Národní galerie, Czechtrade nebo Generali, a na straně partnerů studia jako právě Vkontextu, Dynamo design, Studio Najbrt, Toman design a další.
Původní logo
Původní logo vzniklo v roce 2013 ve Studiu Najbrt:
Nové logo
Explikace
„BrandCloud je česká unikátní cloudová aplikace pro správu a sdílení firemního obsahu, která potřebovala silný vizuální koncept. Jednoduchý princip označování a sdílení, který můžete spatřit v samotné aplikaci, se přetvořil v komunikační platformu značky.“
Vývoj konceptu
Ukázky vizuálního stylu
Zdroj a foto: BrandCloud.pro, Vkontextu.cz