Článek

Festival Rock for People má nový vizuální styl s podtitulem „Probuď v sobě zvíře“

Jeden z nejstarších a největších hudebních festivalů na české scéně Rock for People si 25. výročí nadělil nový vizuální styl. Ten nahrazuje barevné postavičky od studia Dynamo design, které festival doprovázely v letech 2011—2017. Autorem nového konceptu s podtitulem „Probuď v sobě zvíře“ je agentura Amden a měl by fungovat i v následujících letech.

„Hledali jsme způsob, jak festival posunout také graficky a vizuálně. Dlouho jsme používali barevné panáčky, kteří představovali různé aktivity a emoce a na tuto linku jsme chtěli nějak zajímavě navázat,“ Michal Thomes, ředitel Rock for People

Nový vizuální styl je k vidění již od března na plakátech, billboardech, sociálních sítích či v inzerci. Rock for People se bude konat na začátku prázdnin od 4. do 6. července na letišti v Hradci Králové.

Původní logo

Vývoj konceptu

Nový vizuální styl

Explikace

Veronika Svobodová, Amden

„Za naším konceptem vidíme fanouška a skryté emoce, které v něm Rock for People vyvolává. Člověka, který si přijede užít festivalovou atmosféru se vším všudy. Uvolní se a odváže. Probudí zvíře v sobě. A právě série zvířecích hlav s lidskými doplňky – jako jsou brýle, čelenky nebo helmy – tvoří společně s mottem ʼProbuď to v soběʼ novou ideovou a grafickou osu kampaně RFP.

Na webu agentury Amden se můžete podívat na případovou studii.

Ukázky vizuálního stylu

Zdroj a foto: amden.cz