-
Hodnocení redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Studio Toman Design je autorem nového vizuálního stylu pro pražírnu a obchod s kávou Coffee Source. Čistě typografický styl využívá písmo Trim Poster. Autorkou konceptu je Katka Orlíková, spolupracující pak jsou Daniel Quisek a Lukáš Müller.
Coffee Source je česká společnost zabývající se přípravou a prodejem výběrové i konvenční kávy. Mimo kavárnu „Coffee House Prague“, kterou najdete na Francouzské ulici, provozuje firma i e-shop. Na trhu působí od roku 2003 a vlastní pražírnu kávy provozuje od roku 2007. Nový vizuální styl představilo Coffee Source koncem listopadu 2018.
„Od začátku jsme chtěli dělat tu nejlepší kávu pro lidi a děláme všechno proto, aby jim chutnala i v budoucnu. „ Coffee Source
Původní logo
Nové logo
Explikace
Autorka konceptu: Katka Orlíková
Spolupracující: Lukáš Müller, Daniel Quisek
Studio Toman Design
„Na práci pro Coffee Source se nám líbilo hned od začátku víc věcí. Je to tým „chlapů“, kteří spolu po práci chodí na pivo. Všichni jsou kamarádi, ale nebojí se říct na rovinu svůj názor. Kávu vaří skvělou, ale klidně nechají člověka, aby si do ní přidal cukr. Chvíli to trvá, ale když něco rozjedou, umí to dotáhnout. V případě vizuálního stylu byli navíc všichni za jedno, že je potřeba změna.
Po počátečních schůzkách s klientem bylo jasné, že nové logo bude „bez zbytečných kudrlinek“. Postupně jsme rozpracovali několik vizuálů. Tři z nich byly čistě typografické. Jeden byl postavený na geometrickém paternu, který vycházel z měsíčního cyklu uvádění nových káv.
Volba padla na koncept, který popisuje přístup Coffee Source ke kávě a pražení. Všechny aplikace jsou tedy postaveny na krátkých textech o kávě a její přípravě. Jako korporátní písmo jsme zvolili font Trim poster od písmolijny Letters from Sweden. Jeho charakter nám skvěle sedí k přímočarosti Coffee Sourcu. Velké množství řezů pak umožňuje svobodnou práci s různě dlouhými texty. Pro sazbu delších textů padla volba na neutrální Topol od českých Heavy Weight.
Završením celého projektu je pak spolupráce na nově otevřené kavárně Coffee Sourcu ve Francouzské ulici. Vizuální systém zde v detailech doplňuje design interiéru navržený studiem 0,5.“
Studio Toman Design používá k distribuci manuálu jednotného vizuálního stylu službu BrandCloud.
Ukázky vizuálního stylu
Další práce Toman Design
Toman Design Studio má zlato za výroční zprávu pro Lékaře bez hranic
Zdroj a foto: Toman Design, Filip Györe, interiéry 0.5 studio