Hodnocení čtenářů
( hlasů)Internetový prohlížeč Firefox má nový vizuální styl. Po několika letech vývoje představila společnost Mozilla finální grafiku, na které spolupracovala s agenturou Ramotion z Kalifornie. Nově existuje brand Firefox, který zastřešuje prohlížeč a další služby.
Vývoj nového vizuální stylu trval několik let, přičemž společnost Mozilla byla v prezentaci vývoje a možných cest velmi transparentní. Na blogu Mozilla Open Design bylo možné sledovat celý vývoj od původních dvou směrů až po rozkreslení variant log jednotlivých služeb.
„It’s been a great experience working with the Firefox team for the last couple of years. We are proud, nervous, and excited all at once to see the new Firefox master brand and its sub-product logos live.“ Ramotion
Původní ikona aplikace
Nové logo značky a dalších služeb
Vývoj konceptu
Ukázky dvou směrů. Za prvním stál interní design tým ve spolupráci s Hicks Design. Druhý měla na starosti agentura Ramotion.
Ukázky vizuálního stylu
Nově se mění i barevná paleta a písmo, které má nyní oblejší tvary. Autorem je písmolijna Sharp a nové písmo nese jméno Sharp Sans.
Zdroj a foto: ramotion.com, mozilla.org