-
Hodnocení redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Společnost Adastra změnila vizuální identitu a logo. Cílem je zjednodušení komunikace a jednoznačná rozpoznatelnost a čitelnost zaměření firmy. Autorem nové vizuální identity je kreativní agentura Proboston Creative, která je součástí Adastra Group. Primárním prvkem nové identity je logo symbolizující růst, se kterým Adastra zákazníkům pomáhá.
Adastra je mezinárodní konzultační společnost. Zaměřuje se na zpracování dat, jejich analýzu, budování datových skladů, na oblasti internetu věcí (IoT), big dat, umělé inteligence, vývoje aplikací včetně mobilních či tvorbu marketingových a kreativních strategií. Po nasazení a využití v Česku začnou nové logo, firemní identitu i podobu webu využívat i další pobočky skupiny Adastra Group po celém světě. Změny se dočkal také web Adastry.
„Nový kabát jen odráží přeměny uvnitř Adastry.“ Pavel Kysela, generální ředitel skupiny Adastra
Původní logo
Nové logo
„Agentuře Proboston Creative se podařilo do nové vizuální identity promítnout hodnoty, na nichž Adastra stojí. Očekáváme, že nový systém vizuální komunikace nám v budoucnu pomůže komunikovat naše řešení ještě jednodušeji a atraktivněji.“
Ivo Mareček, ředitel marketingu Adastra ČR
Ukázky vizuálního stylu
Další práce Proboston Creative
Proč zrovna kaktus? Proč ne! Hravá kampaň mobilního operátora
Zdroj a foto: adastra.cz, proboston.net