-
Hodnocení redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Graphite studio připravilo pro společnost P-LAB nový vizuální styl. Zachováno zůstalo původní logo. Nově však byly definovány varianty jeho užití a také byla redukována barevnost loga na jedinou barvu – černou. Nově tak vznikl prostor pro návrh doplňkových elementů, které dodaly vizuální identitě charakter.
Společnost P-LAB byla založená v devadesátých letech a postupně vyrostla v předního dodavatele materiálu a vybavení pro laboratoře. V novém vizuálním stylu se objevují amorfní tvary a je vidět inspirace laboratorním prostředím, buňkami a molekulami. Graphite studio připravilo pro P-LAB i nový web, návrh stránky, reklamních předmětů a tištěných materiálů.
„Co obnáší změna vizuální identity firmy? 3 prezentace. 37 jednotlivých návrhů. 125 hodin práce.“ Graphite studio
Logo
Explikace
„Spolupráce začala poptávkou designu tiskovin a postupně zahrnula nový firemní styl, nový styl komunikace, redesign webu, merchandising a packaging. Klient se nechal přesvědčit, že pouze dílčí změny vizuálního stylu nepředstavují smysluplnou investici a přijal ideu komplexní změny, kterou jsme pro P-LAB navrhli.
Vizuální styl byl nově definován pomocí barevných paternů – struktur složených z amorfních tvarů, které jsou asociací pohledů do mikro světa laboratorních vzorků, biologických materiálů, buněk či molekul. Nová typografie a sada ikon redukovaných na ty nejjednodušší, nejobecnější možné tvary, funguje také jako identifikátor brandu, jako nedílná součást identity.“
Ukázky vizuálního stylu
Zdroj a foto: graphitestudio.cz