Full service digitální agentura Firemedia představila nové logo a vizuální identitu. Autorem loga je grafička agentury Kristýna Šťastná.
Původní logo s plamínkem, které sama agentura označuje za „víkendový počin“, nyní nahrazuje mínuskové písmeno „f“, které doplňuje ostře řezaný bezpatkový font. Mezi klienty Firemedia patří značky NordBlanc, Tutor nebo Ministerstvo financí ČR nebo 6. největší výrobce mobilních telefonů na světě Coolpad.
Původní logo:
Nové logo:
“Za dva roky jsme ušli kus cesty. Z malé agenturky o dvou lidech, která zajišťovala primárně Social Media Marketing a grafický design až po dnešní tým téměř patnácti lidí, který se našim zákazníkům stará o webovou analytiku, internetový marketing nebo vývoj mobilních aplikací. Dalším důvodem je expanze na zahraniční trhy. Takový firemní rozvoj se logicky musí promítnout i na tom, jak se prezentujeme před našimi zákazníky,“ vysvětluje popud ke změně Marek Kříž, CEO Firemedia.
Kombinace jemných křivek iniciály F a ostrého bezpatkového písma v názvu Firemedia má poukázat na propojení kreativní a technické IT složky, které jsou pro fungování fullservice digitální agentury klíčové. Kříž dodává, “cítím, že bylo původní logo příliš hravé a svými proporcemi navíc nepraktické k běžnému využití; chceme ukázat, že již nejsme začínajícím snem, ale fungující agenturou se silným portfoliem.”
Ukázky vizuálního stylu:
Zdroj: firemedia.cz