Hodnocení čtenářů
( hlasů)Vizuální identita značky jde ruku v ruce s hodnotami značky a v ideálním případě i s firemní kulturou. Přesně tak funguje DNA brněnské kanceláře pro zakázkový nábor talentů – WOLF HUNT. Rychle rostoucí společnost za čtyři roky od vzniku vykrystalizovala do dospělejší a serióznější podoby. Tomu bylo potřeba přizpůsobit i její značku.
Redesignu vlčího brandu se chopila agentura UNIFER, která tuto značku provází od jejího vzniku a pro “smečku” vyvinula mj. i unikátní webovou aplikaci DEER PARK propojující talenty se zaměstnavateli. Přenastavení hodnot značku zavedlo od lesa a přírodních prvků k antickým kořenům a velkoleposti.
„Vlk byl vždy silným symbolem i ve starém Římě.“
Spolupráce začala v roce 2015, kdy UNIFER společně s nově vznikajícím týmem elitních headhunterů vytvořil netradiční značku s vlčí vizuální identitou, logem a webovými stránkami prostoupenými motivy lesa. Výrazným prvkem bylo použití oktagonu, který se později ukázal jako velmi praktický při rozšiřování komunikace o další služby a materiály. Práce se značkou výrazně pomohla společnosti etablovat se na trhu zakázkového výběru talentů a být jednou z nejlépe zapamatovatelných značek v oboru.
Původní grafika:
Nová grafika:
„S vývojem firmy nastal po třech letech čas vizuální identitu aktualizovat a reflektovat tak vývoj trhu i samotné značky. Stáli jsme před několika úkoly: zhmotnit evoluční posun značky do nové vizuální podoby, vyhodnotit fungování dosavadní webové prezentace a následně obojí promítnout do ještě lepšího webu. Měl vzniknout design, který je slovy zakladatelů WOLF HUNT „serious but cool“.
Při tvorbě webu jsme znovu objevili krásu antiky a vložili ji do naší nové vize komunikace značky. Vlk byl vždy silným symbolem i ve starém Římě a často ho můžeme vidět ztvárněného jako sochu. Antičtí sochaři svým uměním hledali ideály, stejně jako WOLF HUNT objevuje ideální talenty. Pomocí oktagonu jsme navázali na původní pojetí značky a doplněním zlaté barvy symbolizujeme úspěch a prosperitu. Původní lesní motiv se nám také neztratil, pouze jsme ho minimalizovali do podoby vrstevnic na pozadí webu,“ popisuje práci svého týmu Kamil Pavlíček, CEO UNIFER.
„Cesta velmi výrazných značek, které sebevědomým způsobem narušují nepsaná pravidla daného oboru vždy fungovala. V případě značky WOLF HUNT jsme společně s klientem dokázali, že vystoupení z řady funguje i v tak konkurenčním prostředí, jako je zakázkový nábor a headhunting. Naše spolupráce je také důkazem, že vzájemná chemie a dlouhodobá spolupráce přináší originálnější a kvalitnější řešení, než pokud jde o krátkodobý záblesk vyžadovaný prací pod časovým tlakem.
Za dobré plánování a důvěru v práci našeho týmu patří klientovi uznání a poděkování. Stejně tak mým kolegům z UNIFERu v čele s naším senior designérem Ondřejem Baslerem, který za redesignem značky stojí a odvedl velký kus práce především ve fázi rešerší a celkovém přístupu k idea-makingu již v počátku projektu. Na pevných základech značky a silné myšlence je radost stavět další prvky a detaily,“ přibližuje klíčové faktory spolupráce Kamil Pavlíček. Více o projektu si lze přečíst a prohlédnout v případové studii na stránkách agentury UNIFER.
Zdroj a foto: unifer.cz