Hodnocení redakce
Na logu se mi líbí vymazlené aplikace. Hra černé a bílé, linka, která se jimi prolíná a originální mockup webu svědčí o tom, že na vizuálním stylu pracovala parta mladých, nadšených a neopotřebovaných kreativních mozků. Co se samotného loga týče, tam trochu bojuji s tím jak ho číst. Jako nezaujatý pozorovatel bych ho asi četl jako „agentura“ a nedošlo by mi, že se jmenují GEN. Autorské písmo cením, i když ty ocásky u písmene A z něj dělají spíš Q. Celkově nadprůměrná práce a držím palec.
-
Logo
-
Vizuální styl
-
Zpracování
Celkově
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Při Vysoké škole ekonomické v Praze vznikla nová agentura GEN. Její jméno je GEN. Je sestavena z mladých kreativců, nejlepších studentů Vysoké školy ekonomické v Praze a jejích absolventů pod vedením ostřílených profesionálů Zdeňka Vondry a Richarda Stiebitze.
Stálý tým je sestavený z 20 nejlepších studentů, absolventů a mladých kreativců. Vysokoškolské prostředí umožňuje nepřetržitý přísun nové generace, a tak mít agenturu stále mladou. Právě specializací na produkty a značky určené pro generaci Z se GEN odlišuje od konkurence. První zakázkou byla nová vizuální podoba music baru Moonclub. Agentura také převzala marketingovou komunikaci domovské fakulty a pracovala i na kampani pro Prague City Tourism, která s pomocí Matěje Ruperta zvala do letní Prahy bez turistů.
„Cítíme se připraveni oficiálně vstoupit na trh jako nová a speciální agentura a v našem kontaktu s mladými nabízíme něco navíc, čím ho můžeme posunout.“
Zdeněk Vondra, zakládající člen oboru Multimédia v ekonomické praxi na VŠE
Logo
Explikace
Michaela Sýkorová, designerka a Martin Voldřich, designer supervisor
„Věděli jsme, že slovní hříčka v názvu a-gen-tura bude nosným prvkem nejen brandu, ale zejména našeho loga. Proto jsme již od počátku pracovali pouze s typografickou variantou, kterou jsme po několika kolech diskuzí postupně proměňovali až do současné podoby. Bylo pro nás důležité, aby samotné logo výraznou částí i doplňkovou konstrukcí odráželo jednoduchost, mladistvost a kreativitu, jakožto naše charakterové vlastnosti. Proto jsme realizaci stavěli na geometrické vyváženosti, jednoduché barevnosti a doplňkové outline prvky, které se objevují i v ostatních grafických elementech.
Naše požadavky při výrobě nesplňoval žádný dostupný font, proto bylo nutností vytvořit vlastní. Slovo gen bude aplikované černou výplní a ostatní písmenka outline obrysy, s kterými je prostor v dalších vizualizacích pracovat. Pro demonstraci, můžeme zmínit web, kde jsme outline rozanimovali nebo je přidali k profilovým fotkám. Stal se z nich náš „symbol“, který nás odlišuje od ostatních logotypů.“
Písmo:
- autorské
Tým:
- Zdeněk Vondra, GENerál
- Richard Stiebitz, GENerátor ideí
Ukázky vizuálního stylu
Zdroj a foto: a-gen-tura.cz