Jednou když jsem dostával komentáře od klienta tak jsem to počítal – aby se ke mě komentář dostal musel projít přes pět lidí. Přidaná hodnota každého toho přeposílače byla nulová. Pokud přeposílač mail jen přepošle a nemá potřebu do něj nijak zasahovat, dá se ještě mluvit o výhře. Nezřídka narážím na typy přeposílačů, kteří svoji stopu na tomto světě chtějí zanechat právě v přeposlaných mailech a mají tak nějak potřebu k dané informaci něco dodat anebo, což je úplně to nejhorší, něco umazat. Takovému způsobu komunikace se pak dá říkat tichá pošta.
Související články
Z grafikova deníčku: Vegetarián co vede jatka
V poslední době narážím na spoustu šikovných…
Z grafikova deníčku: rodina, kamarádi, práce – protřepat, nemíchat!
Myslím, že každý, kdo se kolem sebe rozhlédne…
Z grafikova deníčku: chceš komentář nebo pochvalu?
Je až neskutečný, jak často se stává situace…
Z grafikova deníčku: mrtvola na meetingu
Jsou klienti, kteří si schovávají mrtvoly. Pod…
Z grafikova deníčku: škatulkování
Až trochu líto je mi těch zaškatulkovaných…
Z grafikova deníčku: barvy a manuály
Všichni čerti mě berou ve chvíli kdy otevřu…
Z grafikova deníčku: pudlící a podržtaškové
Je zajímavé, že platí nepřímá úměra mezi…
Z grafikova deníčku: mail vs. telefon
Mám takovou zásadu. Pokud mám psát mail, který…
Z grafikova deníčku: zdrojáky a rychlost
Když jsem před 15 lety otevíral „obrovské“ PSD…
Z grafikova deníčku: odhady
V mailu mi přistál požadavek od projekťáka „Chci…