Summary
Čistý a jednoduchý vizuální styl, který je hezky navázaný na produkt. Je otázkou jestli právě to barevné provázání nebude pro startup do budoucna limitující, ale v daný moment to funguje jak má. Oceňují odklon od rádoby 3D loga k modernějšímu stylu. Prvek přesýpacích hodin svádí k ještě trochu hravějšímu přístupu, je trochu škoda, že se s ním více nepracuje v animacích.
-
Logo
-
Vizuální styl
-
Zpracování
Celkově
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Rok po získání investice ve výši 78 milionů korun představila analytická firma Time is Ltd. Jana Řežába a Cyrila Höschla kompletní proměnu vizuální identity. Nové logo, které barevně vychází ze sociomap, vzniklo ve spolupráci s kreativním studiem Brainz Disruptive. Kompletní proměnou prošli také webové stránky startupu.
Společně s proměnou vizuální identity došlo také k reflexi celkové komunikační strategie firmy. „Pro vedení Time is Ltd. jsme připravili na míru uzpůsobený vícekolový workshop, ve kterém jsme definovali představy nového stylu komunikace a diferenciace cílových skupin, hodnot a vizí značky,” popisuje spolupráci kreativní stratég Brainz Disruptive Jakub Smoljak.
Platformu Time is Ltd. už v minulosti testovala například největší tuzemská banka Česká spořitelna nebo technologická firma Google. Podle časopisu Forbes využívá služby také rychle rostoucí online supermarket Rohlík.cz a globální vyhledávač letenek Kiwi.com.
„Nová identita Time is Ltd. je odvážná a po implementaci máme na značku jen pozitivní ohlasy“
Jan Řežáb , zakladatel Time is Ltd.
Původní logo
Nové logo
Explikace
Filip Černý, Senior Digital Designer v Brainz Disruptive
„Software Time is Ltd. přináší pohled na produktivitu ze zcela nového úhlu a agreguje trendy na poli spolupráce a komunikace z nástrojů jako je Google Workspace (dříve G Suite), Microsoft Office 365, Cisco Webex, Zoom nebo Salesforce. Data jsou pak interpretována do tzv. sociomap, které vizualizují frekvenci komunikace napříč firemní strukturou. Jedná se o natolik unikátní způsob interpretace dat, že jsme tento zajímavý prvek promítli do nové vizuální identity značky. “
Písmo:
- URW Geometric, URW Type Foundry
Tým:
- Jan Patawa, Creative Director
- Jakub Smoljak, Creative Strategist
- Štěpán Kleník, Creative Supervision
- Marc Sanderson, Art Direction
- Filip Černý, Senior Digital Designer
- Tomáš Mrázek, Webflow Developer
- Petr Slavík, UX
- Jan Kasper, Account Manager
- Jana Beranová, Project Manager
- Dominik Chvojka, Project Manager
Ukázky vizuálního stylu
Nový web
Další práce Brainz Disruptive
Národní galerie představila nový web. Autorem je Brainz Disruptive.
Zdroj a foto: disruptive.cz