Hodnocení redakce
Krásná práce. Od názvu až po finální vizuální styl. Tvorba názvu je v tomto případě minimálně polovina úspěchu a je fajn, že se zkratku Parc podařilo dovést k hezké asociaci s ptačí budkou/parkem/domovem. Minimalistické logo v kombinaci s hravým a barevným vizuálním stylem působí velmi dobře. Palec nahoru i klientovi za odvahu nedržet se farmaceutických klišé.
-
Logo
-
Vizuální styl
-
Zpracování
Celkově
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Společnost Zentiva založila výzkumné centrum The Parc. Záměrem bylo propojit v něm vysoké školy a industriální partnery, které se věnují farmacii. Cílem je vychovávat nové vědecké talenty pro farmaceutický výzkum a byznys. Logo i vizuální styl zajistilo Marathon Studio. Jméno projektu navrhl tým brandingového konzultanta Tomáše Hrivnáka.
Zadání od klienta znělo: „Vytvořte vtipný, odvážný a kreativní koncept, který nás odliší od vědeckých institucí, které se prezentují nudně, elitářsky a nepřístupně.“ Marathon Studio navazovalo na marketingový výzkum, který vedl brandingový konzultant Tomáš Hrivnák. Jeho tým také navrhl tři názvy: The Parc, The Pharm a Inception Alley.
„Logo je hravé, budka ukazuje domov, kde vládne rodinná atmosféra a neformální výchova.“
Pavel Calta, The Parc founder
Logo
Explikace
„Ikona symbolizuje hodnoty výzkumného centra The Parc (Pharmaceutical Applied Research Center). Nová generace vědců získává zkušenosti pod vedením svých mentorů, v bezpečném prostředí přátelského týmu. Nově získaná profesní sebedůvěra jim umožní rozletět se do světa vědy.
Od první chvíle, co kolegyně Martina propojila The Parc s parkem skrz ptačí budku, stal se The Parc mým favoritem. Bylo to milé a vtipné a hned mě začaly napadat scénáře příběhů, které by se v takovém vědeckém parku mohly odehrát. Zároveň jsem měl obavu, aby to pro přísný korporátní svět a akademické vědce nebylo až příliš poetické a jiné než to, co znali doposud. V kreativním procesu musíme citlivě vnímat, kam je potřeba zajít, abychom správně vybočili z mainstreamu a zůstali čitelní pro lidi, kterým je komunikace určená.“
Písmo:
- hlavní písmo: Larsseit, Type Dynamic
Tým:
- Kreativní stratég: Adrian Jansa
- Ideamaker: Martina Cejpová
- Brand konzultant: Tomáš Hrivnák
- Kódování webu: Emre Koc
Vývoj konceptu
Tým Tomáše Hrivnáka navrhl několik variant názvů. Ke každému navrhlo Studio Marathon logo s nosným motivem pro budoucí komunikaci organizace. Všechny návrhy sklidily u klienta úspěch — jako vítězný byl vybrán The Parc. Označení, které nese dva významy: zkratka z Pharmaceutical Applied Research Center a zároveň bezpečné místo pro rekreaci a načerpání nové energie, které spojuje přírodu a kulturu. Název také volně asociuje „technologický park“.
Ukázky vizuálního stylu
Celou případovou studii si můžete prohlédnout na webu Marathon Studia.
Zdroj a foto: marathonstudio.cz