Hodnocení čtenářů
( hlasy)Marathon Studio po pěti letech vstoupilo do téže řeky a pro kouče Luca Grasso redesignovalo jeho brand UP! Zadání pro novou identitu znělo jasně: „Jednoduše, výrazně, úderně a odlišně. Posuďte sami, jak se to studiu pod vedením Martiny Cejpové podařilo.
„Chtěl jsem web, který by směle a bezostyšně vzbuzoval zvědavost a reprezentoval moje profesionální vystupování. Takový web osloví mojí ideální klientelu a dá věci do pohybu. Marathon to dokázal. Je to pecka!“
Luca Grasso, zakladatel UP!
Nové logo
Původní logo
Explikace
„Pro UP! jsme navrhli komunikační design u samotného zrodu. Po pěti letech se k nám vrátil — sebevědomější než kdykoliv dřív. Za pět let v koučinku se Luca Grasso, který za UP! koučinkem stojí, posunul jak na profesní tak osobní rovině. Tuto změnu potřeboval reflektovat ve vizuální identitě a definici poskytovaných služeb.
Pro UP! jsme navrhly vizuální identitu, webovou prezentaci, sociální sítě a vzor pro zpracování prezentace a obchodní nabídky. Na zakázce jsme pracovali v průběhu čtyř měsíců.
Rozpočet obsahuje řadu proměnných, jakými je vstupní kvalita textových a obrazových podkladů nebo technická náročnost webového vývoje. Rozpočet pro projekt tohoto formátu se u nás pohybuje kolem 250 000 Kč.“
Více informací o projektu najdete na stránkách Marathon Studia.
Písmo:
- Larsseit, Type Dynamic, Nico Inosanto
Tým:
- Adrian Jansa, strategie
- Martina Cejpová, ideamaking a design
- Martin Bosák, web
Ukázky
Další práce studia:
Zdroj a foto: marathonstudio.cz