Český výrobce lustrů a bytového osvětlení Sans Souci Lighting oslovil studio Touch Branding s požadavkem na zpracování nového katalogu. Výsledkem spolupráce je nový vizuální styl, který kombinuje originální tvary skleněných komponent s výraznou typografií. Autorem designu je Martin Marušinec a Neil Johnston.
„Delight in creation.“
Motto společnosti Sans Souci Lighting
Explikace
Martin Marušinec, Touch Branding
„Prezentace českého výrobce lustrů ve zcela novém světle. Český výrobce lustrů a bytového osvětlení nás oslovil s přepracováním jejich katalogu produktů. Během úvodních strategických setkání se projekt rozrostl do komplexního rebrandingu s hlavním zaměřením na digitální média. Vytvořili jsme jedinečnou identitu, která odráží esenci společnosti i krásu jejich produktů.“
Neil Johnston, senior designér ve studiu Touch Branding
“Základním prvkem nové vizuální identity jsou skleněné komponenty, díly ze kterých jsou vyráběny světelné a architektonické instalace Sans Souci. Originální tvary komponentů dělají vizuální identitu jedinečnou a výraznou. Komponenty v kombinaci s vizualizacemi umožňují prezentaci lustrů jak v detailu, tak jako celek. Krása skla se naplno ukazuje zejména v animacích, spojujících typografii a refrakci skla, čímž naplňuje motto společnosti: Delight in creation.
Identita byla navržena především pro digitální média. Byly však také vyvinuty tiskové a statické aplikace, které udržují silnou konzistenci napříč všemi kanály. V tisku jsme navrhli použití parciálního laku, aby se krása komponentů zazářila a aby koncept „Feel the glass“ byl atraktivní i na papíře.“
Písmo:
- hlavní písmo: Flecha, Rui Abreu, R-Typography
- doplňkové písmo: GT Eesti, Reto Moser, Grilli Type
Tým:
- Martin Marušinec a Neil Johnston (koncept a design),
- tým Sans Souci (3D)
Katalog
Outdoor
Web
Další práce studia:
Víno Patagona – packaging koncept od studia Touch s dvouvrstvou lahví
Zdroj a foto: sanssoucilighting.com, touchbranding.com