Prohlížeč Opera má 20 let a v tuto chvíli ho používá na 350 milionů lidí na světě – pravý čas nahradit toto logo, které mnozí z vás znají jako ikonku na ploše…
Zdroj: opera.com
…touhle verzí:
Zdroj: opera.com
O my God, @Opera got a new logo pic.twitter.com/arHonjeZl6
— Andy Thorsheim (@AThorsheim) September 22, 2015
Zůstává tvar písmene O, ale původní trochu laciný 3D efekt je nyní profesinálnější. Logo vzniklo ve spolupráci interního týmu a dvěma agenturami – britskou DixonBaxi (strategie) a norskou Anti (vizuální identita).
Posuďte sami:
Zdroj: youtube.com
Ukázky aplikace vizuálního stylu:
Zdroj: anti.as
Písmeno O by mělo vyjadřovat portál, který doručí neomezený objem obsahu přímo k uživatelům, ale jsou i tací, kteří v něm vidí Sauronův prsten moci :)
Zdroj: blogs.opera.com