Společnost Copy General mění vizuální identitu – nová grafika akcentuje rozšíření původního záběru aktivit firmy a snahu zpřehlednit komunikaci s různorodými skupinami zákazníků. Za novými vizuály stojí grafická designérka Olga Benešová a Jiří Karásek, oba úspěšní absolventi pražské UMPRUM.
Původní logo:
Zdroj: copygeneral.cz
Nové logo:
Zdroj: copygeneral.cz
„Změnou chceme připomenout, že již dávno nejsme jen kopírka na rohu,“ říká Petr Roman, ředitel společnosti Copy General s. r. o. „Aby byla naše značka silná, je potřeba, aby lidé architektuře jejích služeb a produktů snadno porozuměli. Dali jsme si tedy za úkol vytvořit jednotnou a jasnou tvář značky, která vyjadřuje současný Copy General tvořený pěti různými divizemi,“ dodává.
Vizuální styl sjednocuje dosud roztříštěnou vizuální komunikaci pěti divizí společnosti (SHOP, PLAN, OFFICE, DIRECT a DATA), čehož dosahuje třemi jednoduchými společnými prvky. První tvoří pro všechny divize společná „vrstva” s odlehčeným logem, sjednocenou typografií a přesnou mřížkou pro sazbu a striktní barevností. Druhý se skládá z ilustrací, které tvoří obrazový doprovod a vizuální identitu jednotlivých divizí. Pro každou divizi také vznikl set ilustrací na míru. Ilustrace korespondují nejen s typem nabízených služeb, ale hlavně aktivně vycházejí vstříc cílové skupině zákazníků. Posledním prvkem jsou produktové piktogramy. „Reagovali jsme na fakt, že stejné služby či produkty se mohou nabízet napříč divizemi. Piktogramy jsou v tomto ohledu ideálními prvky skládačky,“ vysvětluje Jiří Karásek. Nová vizuální identita bude zaváděna během podzimu.
Zdroj: copygeneral.cz
Primárním cílem z pohledu grafiků bylo maximální sjednocení a zjednodušení vizuálu. „Logu jsme opticky ubrali pár kil, zachovali jsme však původní modrou barvu i firemní písmo Helvetica. Hlavním rozdílem je samotná práce s jednotlivými prvky,“ dodává Karásek. Navazujícím úkolem pak snaha usnadnit práci všem, kdo přijdou později s vytvářením firemních materiálů do kontaktu. „Vyřešili jsme základní kompozice, poměry objektů, velikosti písma i barevnost. Tím jsme vytvořili prostor i čas na přemýšlení o tom nejdůležitějším – o obrazovém doprovodu,“ komentuje výsledek Olga Benešová.
Ukázky aplikace vizuálního stylu
Zdroj: copygeneral.cz
Jak se nová vizuální identita líbí vám?
Zdroj: copygeneral.cz