Energetický nápoj Semtex má od září nové logo a obal. Za designem stojí grafické studio Massimo Filippi. Současně probíhá kampaň Odpal to naplno, kterou připravila agentura Zaraguza. Majitelem značky je Kofola, která rebranding na svých stránkách komentuje: „Před dvaceti lety vstoupil SEMTEX na trh jako první místní značka energetického nápoje. Dnes dáváme značce nový impuls: přicházíme s čistým a vyspělým designem hrdě se hlásícím k výbušným kořenům značky. SEMTEX je zdrojem obrovské energie koncentrované do malé plechovky. Otevřením plechovky aktivujete rozbušku, která tuto energii okamžitě uvolní pro vaše mimořádné výkony!“
Oproti původnímu obalu je to určitě velký posun vpřed. Logo působí dostatečně „výbušně“ a obaly jsou zpracovány velmi profesionálně.
Zdroj: semtex-energy.cz
Pro srovnání – původní logo a obal:
Zdroj: firma.kofola.cz
Verze po rebrandingu cca před čtyřmi roky:
Zdroj: firma.kofola.cz