Hodnocení čtenářů
( hlasů)Síť lékáren Chytrá lékárna představila začátkem letošního léta nové logo a vizuální styl. Nový vizuální styl sjednocuje komunikaci napříč onlinem i offlinem. Modernizaci svěřila agentuře Cognito, která se při tvorbě inspirovala v původním symbolu Chytré lékárny, tedy rostlině s názvem ginkgo biloba.
Chytrá lékárna v posledních třech letech spustila e-shop, otevřela nové pobočky a rozšířila zákaznickou péči a své preventivní programy.
„Rosteme v offlinu i v onlinu a je potřeba držet krok ve všech směrech. Sjednocení a především modernizace vizuální identity tak byla pro růst Chytré lékárny nezbytností, poslední brand manuál jsme měli z roku založení lékárny.“
Katarína Hrivňáková, generální ředitelka Chytré lékárny
Původní logo
Nové logo
Explikace
Petra Kašparová, art director v agentuře Cognito
„Logo je vytvarováno do podoby otevřené knihy. Odkazuje tak na původní design a zároveň v sobě nese i prvek chytrosti, vzdělanosti a vědění, kterým se síť lékáren profiluje. Symbol otevřené knihy, potažmo ginkgo biloby, je ústředním motivem nového vizuálního stylu. Její linie prostupují veškerým designem aplikací, funguje i jako svébytný snadno zapamatovatelný prvek nebo rastr.
Dominantní sytě zelená barva je doprovázená tmavě zelenou v kombinaci se zlatým pruhem. Svěžímu lékárenskému vizuálnímu stylu tak dodává prvek exkluzivity
a nadstandardu. Výrazně jsme je zjednodušili a barevně sladili ilustrace, stále si však zachovávají určitý prvek hravosti. Ilustrace jsme navrhli variabilně tak, aby šly použít na malé i velké plochy.“
Písmo:
- hlavní písmo: Metropolis, Chris Simpson
Ukázky
Zdroj a foto: cognito.cz, chytralekarna.cz