Ceny Český lev udělované Českou filmovou a televizní akademií, budou slavnostně předány 9. března v pražském Rudolfinu. Letošní ročník doprovází vizuální styl od Jany Krchové. Základní vizuál využívá jen černou a bílou barvu, do kterých ve výjimečných případech nechá vstoupit i odstíny zelené, fialové nebo modré.
„Prvotní koncept byl čistě textový, pracovali jsme s jednotlivými kategoriemi, protože ty jsou podstatou Českého lva. Typografická kompozice pak odkazuje na technický detail filmové produkce a aplikace návrhu rozvíjí motiv světla a negativu.“
Jana Krchová
Spektrum aplikací vizuálního stylu Českého lva je široké. Objeví se v rámci reklamní kampaně v online prostoru, tištěných médiích i outdooru a odrazí se i na podobě slavnostního večera během přímého přenosu České televize. Od 19. února se s ním setkávají i diváci České televize v nominačních medailoncích jednotlivých kategorií. „Tvůrcům scény k medailonkům se letos podařilo vizuál výborně převést do prostoru a rozsvítit,“ dodává Jana Krchová.
Aktuální design se promítl i do letošního doplňkového merchandisingu, který lze zakoupit v e-shopu na webu Českého lva. Se slovy si jeho autoři pohráli na tradičním „lvím“ hrnku i stylovém bloku. „Rozehráli jsme s kolegy z Papelote myšlenku tajenky, osvobodili písmena od viditelné mřížky a pozvali ke hře – hledání a doplňování chybějících písmen v kategoriích,“ dodává Jana Krchová. V nabídce merchandisingu nechybí ani originální ponožky.
Ukázky
Zdroj a foto: ceskylev.cz