Maxi DENTAL má po více než deseti letech nové logo a firemní identitu. Zubní klinika z Břeclavi před časem oslovila studio UPSALA s prosbou o nový vizuální styl. Klinika rebrandem spolu s rekonstrukcí a přístavbou prostor začíná novou kapitolu svého působení.
„Logo a celý vizuál jsme postavili na custom fontu, který jsme vytvořili přímo pro klienta. Fontem prostupuje naše hravé pojetí motivů zubů a úsměvu.“
Tomáš Zahradníček, grafické studio UPSALA
Explikace
Tomáš Zahradníček, grafické studio UPSALA
„Celá zubní klinika si prošla razantní proměnou, a nový vizuální styl byl její neodmyslitelnou součástí. Pro klienta jsme chtěli vytvořit svěží logo, promítnout do něj odkaz na zubní odvětví, ve kterém klient působí, zároveň ho ale bylo potřeba uchopit moderně a stylově, nesnažit se protlačit otřepané motivy zubů a úst v klasickém pojetí.
Pohrávali jsme si proto se základními prvky až do doby, kdy z nich vyšly jednoduché zaoblené linie. Na ně jsme pak navázali při tvorbě custom fontu, na kterém stojí logo i celá firemní identita. Výsledkem je minimalistický vizuál, který se dá kreativně aplikovat na nejrůznější materiály.
Font jsme doplnili svěží modrou a vytvořili sadu hravých piktogramů. Ty nyní zjednodušují orientaci v prostorách kliniky v každodenním provozu.“
Ukázky
Zdroj a foto: upsala.cz
Článek je součástí placené spolupráce se studiem Upsala. Děkujeme za podporu.