Od sezóny 2016/17 už nebude hlavním sponzorem anglické Premier League finanční skupina Barclays. Rozhodnutí nemít hlavního sponzora a „neprznit“ si tak název soutěže je něco, co můžeme týmům za La Manchským průlivem jen závidět.
Původní logo:
Zdroj: premierleague.com
Nové logo:
Zdroj: wearedesignstudio.com
Vedení dvaceti klubů, které Premier League vlastní, se rozhodlo pro poměrně radikální změnu loga, ze kterého zůstává jen motiv lva a korunky. Klobouk dolů před odolání pokušení mít v logu fotbalový míč. Osloveno bylo londýnské DesignStudio, které se svého úkolu zhostilo velmi dobře, posuďte sami.
Steeped in heritage. Ready for tomorrow. The first look at the new #PremierLeague identity. https://t.co/wp85dUj439 pic.twitter.com/Pa7ImNvSmf
— DesignStudio (@_DesignStudio_) February 9, 2016
Ukázky aplikace loga
Zdroj: wearedesignstudio.com