Odměna: 450 000 Kč / Termín: 15. 6. 2016 _
17. září 2017 uplyne sedmdesát let od založení Janáčkovy akademie múzických umění. Jedním příspěvků k oslavám tohoto jubilea je i snaha zpřehlednit vizuální komunikaci JAMU. Hlavním cílem je sjednocení používaných značek a vytvoření srozumitelných zásad vizuální komunikace. Uchazeči, studenti, zaměstnanci ale i úředníci či pedagogové zahraničních škol, zájemci o koncerty a divadelní představení, účastníci seminářů a konferencí, těm všem bychom chtěli usnadnit rozpoznávat JAMU jako jeden velký celek.
V roce 2014 proto vznikla pracovní skupina, ve které spolupracovali zástupci obou fakult i dalších součástí. Na základě výstupů této skupiny bylo v dubnu 2016 vyhlášeno otevřené výběrové řízení.
V současnosti používaná loga JAMU.
V roce 2012 vzniklo logo Divadlo na Orlí. Jeho autorem je Martin Poláček.
Zajímavosti ze zadávací dokumentace
- zúčastnit se mohou pouze ti, kdo v uplynulých 5 letech dělali podobnou zakázku pro firmu s obratem alespoň 90 milionů
- není zveřejněna hodnotící komise
- součástí návrhu je i návrh webové prezentace
- nebude se konat prohlídka místa, podle dokumentace prý není potřebná
- nepřipouští se varianty nabídky
- odevzdat lze elektronicky i fyzicky
- nebídková cena nesmí překročit 540 tisíc Kč
- váhy: cena 30 %, kvalita 25 %, soudržnost značek 15 %, web 15 %, kvalita dalších výstupů 15 %
- skicovné za 2. a 3. místo 18 tisíc Kč respektive 12 tisíc Kč
Podrobné zadání najdete na webu JAMU.
Zdroj a foto: jamu.cz