-
Hodnocení redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasy)Od lednice k emotikonu
Společnost Home Credit vznikla v roce 1997 v Hustopečích nedaleko Brna. Dnes patří k největším nebankovním úvěrovým společnostem, má přes 60 milionů klientů a úspěšně působí v ČR, na Slovensku, ale také v dalších evropských a asijských zemích.
„Trh se v posledních letech výrazně změnil a dnes jsou rychlé a dostupné úvěry standardem. Stále více se zaměřujeme na budování vztahů se zákazníky a inovace. A proto jsme chtěli, aby i naše logo správně vystihlo dnešní Home Credit,“ Jana Studničková, marketingová ředitelka Home Credit
V dosud používaném obdélníkovém logu společnosti se téměř 20 let objevoval hranatý symbol ledničky v červenobílém provedení a odkazoval na snadné a rychlé získání úvěrů na bílou elektroniku. Známá červenobílá výrazná barevnost u nové značky zůstává, logo oživí nové písmo a symbol širokého úsměvu ve slově „home“. Usměvavé písmeno „o“ se bude objevovat i samostatně, např. na kreditních kartách nebo v aplikacích pro mobilní telefony. Jednoduchý a mezinárodně srozumitelný symbol vytvořilo studio Dynamo Design, které stojí namátkově také za značkami pro Air Bank, Aqua Palace Praha nebo Akademii věd ČR.
Logo Home Credit používané od roku 1997
Změny vně i uvnitř
„Výměna lednice za úsměv má vystihnout i naši přeměnu z instituce na rychlé peníze na firmu plnou lidí, kteří rozumějí jiným lidem – našim zákazníkům. Samozřejmě, pokud by tomu tak nebylo, nemohli bychom si podobné logo dovolit,“ doplňuje Studničková.
Nová značka má symbolizovat lidštější a přátelštější přístup ke klientům, férové jednání a srozumitelnost. Její představení proběhne v listopadu 2016 a začátkem roku 2017 v rámci větší kampaně v celé skupině Home Credit International. Ponese s sebou i další vnitřní změny ve fungování společnosti a také novou řadu produktů. Modernizovat širokou síť poboček a všechny materiály pro klienty ale nebude žádná maličkost.
Ukázky vizuálního stylu
Zdroj: homecredit.cz, mediar.cz, mam.ihned.cz, strategie.e15.cz, dynamodesign.cz