Odměna: 5 400 000 Kč / Termín: 1. 2. 2016 _
Prague City Tourism vyhlásil výběrové řízení na kreativní agenturu, která přepracuje vizuální styl Prahy a logo společnosti. Spolupráce potrvá až do roku 2019. Předpokládaná hodnota zakázky je stanovena ve výši 5 400 000 korun bez DPH.
Od vítěze soutěže se očekává modernizace destinační značky pro propagaci hlavního města Prahy v oblasti cestovního ruchu pro období 2017 až 2019 zejména do zahraničí. Agentura se bude podílet na vizuální podobě marketingových kampaní Prague City Tourism, tvorbě vizuální stránky médií, sociálních sítí a merchandisingové řady suvenýrových předmětů a připravovat sazbu tištěných materiálů.
V posledních letech bylo zadavatelem využíváno logo a claim Wow Prague – Pure emotion. Zadavatel nechává na uvážení účastníků soutěže, zda a jak je vhodné na zažitou komunikaci navázat. Veškerá práva na uvedené logo drží zadavatel. Autorem je loga je Dynamo design, které v roce 2013 vyhrálo výběrové řízení.
„Navrhli jsme proto otevřený systém postavený na několika citoslovcích a doplnili sloganem ryzí emoce / pure emotion. Tím se jednotně komunikuje rozmanitost Prahy a především její jedinečná atmosféra,“ popisuje logo Dynamo design na svém webu.
Zájemci mohou své nabídky podat do 1. února 2017 do 9:45 hodin.
Zajímavosti ze zadávací dokumentace
- Na písemnou žádost si lze vyžádat ukázky existujícího logo manuálu a vzorky stávajících realizací.
- Předmětem zakázky je vytvoření:
- loga,
- sloganu/claimu,
- logo manuálu.
- Zadavatel připouští varianty nabídek.
- Účastník musí prokázat, že v posledních 3 letech realizoval alespoň 2 významné služby obdobného charakteru a rozsahu. Finanční rozsah jedné služby obdobného charakteru a rozsahu musí být minimálně 1 000 000,- Kč bez DPH.
- Je nutno doložit realizační tým složený minimálně ze 4 členů, jež se budou podílet na plnění veřejné zakázky.
- Kritéria hodnocení:
- cena 40 %
- kvalita 60 %
- Hodnotící komise nebyla zveřejněna.
Další informace o soutěži najdete na webu zadavatele.
Zdroj a foto: praguecitytourism.cz