Připravit kampaň pro ADC Creative Awards je pro kreativce jako tvorba vánoční kampaně. Téma je každý rok stejné, ale je potřebné se na to podívat jinak.
Název letošní kampaně je Creative Head Hunt of the Year a stojí na osobnostech kreativní scény, které byly v minulosti již oceněné. Jsou to hlavy vyvážené drahocenným kovem, a to doslova. Myslím, že ve vizuálech je to zcela zřejmé. Jako členové ADC mají nárok vyzývat ostatní na souboj a mají také právo být veřejně hrdí na svoje členství mezi elitou. Každá získaná trofej Creative Awards v podobě bronzové, stříbrné nebo zlaté hlavy je vstupenkou do klubu ADC.
Chtěli bychom motivovat všechny přihlašovatele, agentury, produkce, studia i klienty, tedy všechny odvážné, aby do této kreativní konfrontace šli. Odvážným a výjimečně kreativním štěstí přeje.
Tvůrčí tým
Na tvorbě kampaně se podílí devítihlavý tvůrčí a produkční tým, který pokrývá práce všeho druhu, od nápadu přes fotografii, art direction, copywriting, kameru, animaci. Konkrétně jsou to: Zuzana Kubisová, Zuzana Hajasová, Martina Vojtěchová, Slávek Šváb, Josef Jelínek, Honza Vacek, Karolína Bělohlávková, Giulio De Blasio a Kateřina Hobrlandová. Prostor a tým maskérek poskytl partner akce Make Up Institut.
V celé kampani, která vyvrcholí na galavečeru, pak postupně představíme 12 kreativních hlav v akci. Doufáme, že každý tam najde tu svou spřízněnou.
Vizuály
Přihlášky do ADC Creative Awards 2017 jsou nyní otevřeny v prodlouženém termínu do 15.3 2017. Vyhlášení proběhne v ROXY dne 6.4. 2017.
Zdroj a foto: adc-czech.cz