-
Hodnocení redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Marek Kříž a Martin Šetek spoluzaložili kreativní studio Point FM, pod které spadají agentury Firemedia, Devx plus několik startupů ve fázi vývoje. V minulých dnech kromě samotného názvu projektu představili i logo a vizuální identitu za kterou stojí Tom Garcy. Značka, dle jejich slov, vznikala v rychlém tempu pouhých pár dní. Její finální podoba se projeví na celkové komunikaci značky, detailech jako je designové řešení kanceláří firmy, či dalších kreativních výstupech, plánovaných jako promo pro rok 2017.
“Hledali jsme spojení dvou základních liter značky FM, díky čemuž vzniknul jakýsi prapor, kdy část “M” otočená o 90 stupňů pokračuje za žerdí dále do bodu/pointu. Celá kompozice vytváří jasný symbol. Protože u produktů tohoto brandu se vždy testují dvě různá řešení a vybírá se to nejlepší, používáme symbol jak v kruhu, tak čtverci zároveň. To plně ilustruje přemýšlení a experiment lidí pohybujících se okolo značky. Geometrický symbol pak doplňují hravější aplikace s neonovým nápisem a ručně psaným podpisem FM,” konstatuje autor vizuálu Tom Garcy.
Korporátním písmem se pak stal český Motif Grotesk Jana Nováka.
Marek Kříž, Managing Partner Point FM pak dodává: “S Tomem spolupracujeme na podobných jednorázových projektech už nějakou dobu. Díky tomu jsme přesně věděli, co od spolupráce očekávat. Výsledek zdaleka předčil naše očekávání a už teď nás baví vizuál používat.”
Zdroj a foto: pointfm.co