Tak jako v loňském roce, i letos čekají zájemce o reklamu dva večery v Praze a jeden večer v Brně. V loňském roce zájemci o show vykoupili vstupenky na všechny tři večery během několika dní. Letošní dva večery v Praze proběhnou v pátek 3. a v sobotu 4. října. Místem konání bude pražské multikino Palace Cinemas Slovanský dům. Následující týden v pátek 10. října se celá show přesune do brněnského multikina Palace Cinemas Velký Špalíček
Projekce reklamních spotů vyplní šest hodinových bloků, v průběhu kterých návštěvníci shlédnou ty nejúžasnější, nejvýraznější, nejnezapomenutelnější reklamy roku. Bude promítnuto více než 500 spotů a představí ojedinělou a netradiční tvorbu asijských, afrických, latinskoamerických a dalších exotických zadavatelů a tvůrců, kteří ve světě v oblasti reklamy na plátně a v televizi působí. Celý večer bude kombinací tradičních spotů s kuriózními, prolínáním kýčů se spoty, které diváka pobaví nebo povedou k zamyšlení nad prezentovaným tématem. Návštěvníci se mohou těšit na výběr fotbalové reklamy z celého světa, které byly spojeny s letošním evropským fotbalovým šampionátem, dále pak na reklamní spoty s tématem Paříže, sérii reklam Rozvojového programu OSN a třeba i namíchanou směs mexické reklamy.
Organizátoři opět připravují doprovodný program. Prostory Palace Cinemas se stanou obrovským centrem zábavy až do pozdních nočních či spíše brzkých ranních hodin. Součástí programu bude show přední taneční skupiny, atraktivní přehlídka spodního prádla, barmanská show a další atrakce.
Programem večera bude návštěvníky provázet moderátor Expresrádia.
„Loňské rozšíření show o dny v Praze a v Brně nám přinesl nové návštěvníky, jak z řad studentů, tak i široké veřejnosti,“ říká David Horáček, generální ředitel Palace Cinemas Czech a dodává, „Tento model se nám osvědčil a jsme rádi, že i v letošním roce mohou do našich kinosálů vtrhnout další reklamožrouti“. Jeho slova doplňuje Petra Lamlová, manažerka divize Palace Media: „Velký zájem a ohlas nás těší a letos již třetí ročník bude opět plný zábavy. Návštěvníci mají opět možnost prožít atraktivní noc plnou pohody.“
Zakladatelem projektu Noc reklamožroutů je Jean Marie Boursicot z Francie. Jeho filmotéka je největším archivem reklamních filmů a spotů na světě. Obsahuje více než 700.000 reklam a každým rokem do ní přibývá 25.000 nových titulů. Jean Marie Boursicot každým rokem vybírá spoty tak, aby vytvořil zajímavou a unikátní show, která se bude promítat v mnoha zemích po celém světě. Do jednotlivých bloků vkládá kombinace reklam nejnovějších se staršími a spojuje kýčovité reklamy s uměleckými.
Hlavním partnerem letošního ročníku Noc reklamožroutů 2008 v Palace Cinemas je společnost Martini. Spolupracujícími partnery se staly společnosti Alfa Romeo a Retro Music Hall. Tak jako v loňském, i v letošním roce převzala záštitu nad akcí Asociace komunikačních agentur (AKA). Projekt podporuje též Vysoká škola finanční a správní, která bude na místě realizovat výzkum názorů návštěvníků na aktuální otázky současné reklamy.
Vstupenky na pražskou část show Noc reklamožroutů 2008 je možné zakoupit ve všech pražských multikinech Palace Cinemas. Páteční večer je v prodeji za cenu 499,- Kč, následující sobotní večer stojí 399,- Kč. K dispozici bude i limitovaný počet VIP vstupenek za 899,- Kč včetně občerstvení po celou dobu show.
Pro brněnské návštěvníky budou vstupenky připraveny v obou brněnských multikinech Palace Cinemas v ceně 299,- Kč.
Více informací naleznete na www.palacecinemas.cz/nocreklamozroutu2008
Design portal
https://www.designportal.cz/akce-vystavy/noc-reklamozroutu-2008.html
25.09.08