Článek

Reklamní festival Eurobest je za dveřmi

EurobestReklamní festival Eurobest je za dveřmi

Eurobest, dnes největší evropský reklamní festival, je příležitostí ke shlédnutí nejlepších evropských kampaní tohoto roku, seznámení se s myšlenkami nejvýznamnějších lídrů evropského reklamního průmyslu, setkání se s mnoha zajímavými lidmi pro rozvoj vašeho byznysu či návštěvě nejzajímavějších amsterdamských kreativních agentur v rámci „Networking after Dark“. Eurobest se tak stává velmi zajímavou příležitostí pro váš profesní rozvoj, která začíná 25. listopadu v Amsterdamu a vyvrcholí slavnostní Awards Ceremony v pátek 27. listopadu v Beurs van Berlage.

Spot pro Volkswagen Polo loni na Eurobestu získal Grand prix v kategorii TV/Cinema

Ve zkratce co vás čeká:
· 3 intenzivní dni v Amsterdamu
· Nejlepší evropské reklamy a kampaně
· Špičkoví řečníci na seminářích a workshopech
· Networking s lidmi z reklamy i se zadavateli

Na festivalu se můžete setkat a diskutovat se zástupci mnoha evropských agentur jako jsou Leo Burnett, DDB, Mindshare, TBWA, AKQA, Publicis, EuroRSCG, Grey, AKQA, Y&R, Starcom MediaVest, Scholz & Friends Group, Saatchi & Saatchi, Naked, Digitas, Duval Guillaume, JWT, McCann Erickson, BBDO, OgilvyOne, Happiness Brussels, MPG, 180 Amsterdam, Mortierbrigade a mnoha dalšími.

Pro koho to je?

Pro každého, kde se ve své práci zabývá marketingovou komunikací ať už na straně agentury či zadavatele. Pro každého, kdy si chce rozšířit svůj pohled na danou problematiku a nechat se inspirovat.

Různé typy delegátských registrací

Můžete si vybrat z několika typů registrací podle počtu dnů a doprovodného programu.
Zvýhodněné vstupné pro mladé odborníky do 28 let a pro studenty reklamy, marketingu, komunikace či designu (více…).

Vítězné práce loňského ročníku festivalu si můžete prohlédnout na oficiálních stránkách.

Design portal

https://www.designportal.cz/akce-vystavy/reklamni-festival-eurobest.html

13.11.09