Na začátku června představila zlínská agentura KHS novou vizuální identitu společnosti JC-Metal. Komunikuje tím hodnoty, jaké značka už dlouhou dobu prosazuje – inovace, udržitelnost a zodpovědnost.
Autorem redesignu je Jiří Vítek. Inspiraci hledal nejen v původním logotypu, ale také ve vizuálu vsetínské zbrojovky, v jejímž areálu firma ještě do nedávna sídlila. Cílem bylo, aby všechna budoucí sdělení byla srozumitelná a vizuálně variabilní.
„Veškerá pozornost se upíná k obsahu. Černé plochy v podstatě zmizely. Žlutá, která zůstala, se stala základem celého vizuálního stylu,” říká Jiří Vítek.
Důležitým prvkem nové identity je písmo. Užitá Etelka působí technicky, zároveň si ale zachovává oblé přírodní tvary. A o přírodu jde společnosti JC-Metal především: novou pasivní halou či užitím recyklovaných materiálů chce ukázat, že i strojírenství se dá dělat šetrně, s ohledem k životnímu prostředí.
Společnost JC-Metal je v České republice i na Slovensku synonymem výrobce upínacího nářadí (nejen) pro svářeče. Mezi její největší klienty patří například Škoda Auto, Iveco, Škoda Transportation, Lego nebo koloběžky Kostka. V komunikaci se dlouhodobě snaží o popularizaci strojírenství hlavně mezi mladšími strojaři. Na sociálních sítích jich sdružuje skoro tři tisíce.
Ukázky vizuálního stylu
Zdroj a foto: knowhowsolutions.cz