Největší středoevropský veletrh reklamních služeb se již po sedmnácté představí ve dnech 23. – 25. března 2010 na pražském Výstavišti v Holešovicích. Jedná se o zajímavý výstavní projekt, který prokazuje svoje kvality dlouhodobě, prezentuje v rámci vystavujících firem novinky a trendy ve výrobě reklamy a zajímavé myšlenky v rámci třídenního doprovodného programu.
Jste srdečně zvání účastnit se na této třídenní akci, která má svoje nezanedbatelné místo v českém reklamním průmyslu.
Zde je sedm důvodů pro vystavovatele nebo návštěvníka veletrhu:
1. Setkání lidí z oboru
„Umíte si představit zasedací místnost pro zhruba deset tisíc lidí“? My ano, právě tolik potencionálních klientů nebo odborníků z oboru můžete potkat na veletrhu Reklama, Polygraf, každoročně. V případě, že jste vystavovatel, máte jedinečnou šanci je zaujmout.
2. Ukázat nové trendy ve výrobě a službách
Pro všechny markeťáky, produkční, reklamní pracovníky, designéry, zadavatele a výrobce je důležité znát hranice a směry vývoje. Kde jinde na vlastní kůži návštěvníci zažijí tu ojedinělou možnost zmapovat si trh a promluvit s odborníky a řediteli firem na jenom místě, za relativně krátkou dobu. Technologicky se tyto obory rychle vyvíjí a pro každodenní tlak „být výjimečný“ je potřeba znát, co si můžeme dovolit. Ukažme ji tedy, co děláme. Držme se staré, ale osvědčené pravdy: „jednou vidět a zažít je více, než několikrát slyšet“.
3. Získání přehledu firem z oboru
Pro návštěvníky a vystavovatelé je důležité vědět, že veletrh Reklama, Polygraf je již sedmnáctým rokem vrcholovou přehlídkou významných firem z oboru. Staňme se jeho součástí. Vždyť kolik komunikačních možností máme?
4. Prohlédnout si nabídku zahraničních firem
Cesty do zahraniční jsou finančně a časově náročné, firmy přijíždí za námi, vždyť je to báječné. Jejich nabídka je zajímavá, oplatí se ji prozkoumat, nebo navázat spolupráci.
5. Doprovodný program veletrhu
I na příštím ročníku uvidíme spousty zajímavého, od aktuálních reklamních a marketingových témat, přes výzkumy postoje české veřejnosti, venkovní reklamy, výzkumních firem, prezentace výzkumu měření POP u zadavatelů, nebo franchisingu. Také internetové komunikaci bude poskytnuta významná pozornost. Vyhlášení a prezentace oborových soutěží je součástí veletrhu a jeho doprovodného programu. Zajímavých témat je hodně – jsou tematicky kvalitní a vstup je bezplatný.
6. Soutěže z oboru reklamy
Součástí veletrhu je pět oborových soutěží, které zde představí svoje nejlepší přihlášené práce.
7. Pozvat své klienty na veletrh můžete zdarma
Srdeční pozvání vašich klientů – to je základ přípravy na veletrh, pro Vás i v příštím roce poskytneme volné vstupenky zdarma. Pro návštěvníky pak máme připravené zlevněné registrace na vstupenky.
Další informace získáte na stránkách veletrhu.
Design portal
https://www.designportal.cz/akce-vystavy/veletrh-reklama-polygraf.html
07.01.10