Článek

Young Lions se blíží, podívejte se na to nejlepší z loňska

Young Lions printYoung Lions se blíží, podívejte se na to nejlepší z loňska

Před několika dny byl vyhlášen nový ročník soutěže Young Lions, jejíž vítězové budou reprezentovat Českou republiku na světové soutěži v Cannes. Dvoučlenné týmy do 28 let se mohou přihlašovat pouze do 14. dubna, a pokud se právě rozhodujete, možná pro vás budou inspirací oceněné práce z loňského ročníku. Tentokrát vám představíme kategorii Print.

Co je Young Lions?

V roce 1995 vznikla na nejprestižnějším světovém festivalu kreativního průmyslu Cannes Lions unikátní soutěž, která podporuje rozvoj mladých talentovaných kreativních odborníků na komunikaci.

Dvoučlenné týmy do 28 let mají v národním kole pouze 24 hodin od zadání na to, aby odevzdaly vypracované koncepty na konkrétní brief. Určený den dopoledne dostanou zadání, druhý den v poledne musí odevzdat návrhy. Brief je tajný až do začátku soutěže, aby všichni měli stejnou výchozí pozici. Formát soutěže se maximálně přibližuje světové soutěži v Cannes.

Týmy mohou být vytvořeny účelově pouze pro tuto soutěž bez ohledu na společnost, pro kterou pracují. Soutěžící se rekrutují primárně z komunikačních, digitálních a mediálních agentur, ale mohou to být také studenti z oboru marketingové komunikace.

Světového finále v Cannes se účastní vítězové národních kol soutěže. V České republice soutěž organizuje FLEmedia ve spolupráci s AKA ve třech kategoriích.

Další informace o soutěži

Národní kolo Young Lions 2010

V prvním článku bychom vám rádi představili vítězné práce z loňského kola Young Lions v kategorii Print.

Soutěžící měli v rámci projektu „Využití platebního  kanálu  České pošty  SIPO pro fundraising  Konta  BARIÉRY“ za úkol: „Vytvořit printovou kampaň, která zvýší zájem o přispívání na Konto BARIÉRY a pomoc handicapovaným lidem.“

1. místo:
Inzerce A4 s vlepeným pruhem nohou lidí. Po otevření pruhu se změní hlavni vizuál a vidíme, komu máme pomoci, a vlevo z druhé strany pruhu, jakým způsobem.

-

2. místo

-

3. místo

-

Vítězné práce Young Lions Cannes 2010

Zadání pro kategorii Print bylo velmi podobné tomu z národního kola Young Lions. Klientem byla jedna z nejstarších a největších charitativních organizací věnujících se rozvoji dětí – Plan. Podporuje ochranu práv dětí a snaží se je vymanit z chudoby. Cílem zadání bylo motivovat cílovou skupinu, ženy ve věku 36 – 54 ze střední třídy, aby začaly sponzorovat dítě (zejména dívky) částkou £15 měsíčně.

1. místo:
Peru

-

2. místo:
Kolumbie

-

3. místo:
Dánsko

-

Young Lions
-
V roce 1995 vznikla na nejprestižnějším světovém festivalu kreativního průmyslu Cannes Lions unikátní soutěž, která podporuje rozvoj mladých talentovaných kreativních odborníků na komunikaci.

Uzávěrka přihlášek:
14. 4. 2011 do 18.00h

Datum konání:
Media 18. – 19. 4. 2011
Print
19. – 20. 4. 2011
Cyber 27. – 28. 4. 2011


Další informace a přihláška

Zdroj: Tisková zpráva, FLEmedia, Facebook

 

Martin Kalda

https://www.designportal.cz/akce-vystavy/young-lions-2011-print.html

01.04.11